2013. április 27., szombat

Roan babakocsi nagy méretű kerekekkel - Jelenlegi ára: 1 Ft


Keresi új gazdáját a képen látható Roan babakocsi, fiús színben. Kedvenc babakocsink volt, nagyon imádtam! 2 gyermeknél használtam, de még mindig szép állapotú, nincs kifakulva. A kerekein látszik a használat és pár apró karc van a tolókaron.
Igazán nagy, masszív darab. Én azért választottam,  mert kényelmes a babábának. Bundazsákban még 2 évesen is órákat aludt benne kint télen, elfért benne bőven. Bátran ajánlom, aki igazán szép és praktikus babakocsit szeretne!
Szép állapotban van, nem kopott, nem fakó!
A fék sajnos elállítódott rajta, de ezt egy ügyeskezű apuka biztosan be tudja állítani, így jelenleg nem fékezhető. Mondjuk én ezt nem is használtam egyáltalán.
Biztonsági övet kivettem, mert mi sosem használtunk hozzá, megült szépen mindkét gyermekem benne, így jelenleg azt nem találom hozzá!
Amit viszont adok plusszaba, karfa nagyobb gyermekhez, ha ülőre állítod, esővédő, téliesítéshez zsák.
Bizonsági övet pedig ha megtalálom küldöm, ha nem lesz meg, akkor méterárú üzletben lehet venni mindent hozzá. 5 pontos öve volt, melynek az alsó része fix, ez meg is van a kocsiban, látszik is a képeken!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok! POstázom is!! Nem standart csomagként fog menni kb. 2000Ft-ért, de lehet kicsit kevesebbért is elmegy! Csomagolás után tudok biztosat írni!: -))


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-05-16 11:42
. Roan babakocsi nagy méretű kerekekkel - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése