2013. július 23., kedd

Next cuki pöttyös tüllös piros ruha 6-9 hós - Jelenlegi ára: 500 Ft

Next márkájú édes kis kord ruhácska, piros, tükörbársony pöttyös, tüllös aljú, hátul félig gombos, többrétegű, kissé ünneplő darab. Beleírt mérete szerint 6-9 hós. Turiztam, de az előző tulajdonosa nem tudott bánni a bársony pöttyökkel, és szerintem ráment vasalóval, mert helyenként ki van kopva a pötty. Az én lányomon egyetlen egyszer volt.
Költözés miatti kiárusítást tartok! Nézz körül, sok szép holmi nagyon olcsón!
A ruhákat kímélő mosószerrel mosom, és sensitive öblítővel öblítem, nem dohányzunk, és nincsenek állataink. A ruhák állapota általában tökéletes, az esetleges hibákat mindig jelzem. Termékeim mosva és boholytalanítva vannak, vasalni sajnos már nem érek rá, két picurkám van, kérlek ezt nézd el nekem, hogy a holmik gyűröttek.
Postázás hetente kétszer: hétfői és szerdai napokon lehetséges a számomra! Budapesti személyes átvétel a Délinél lehetséges!



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2013-08-03 13:50
. Next cuki pöttyös tüllös piros ruha 6-9 hós - Jelenlegi ára: 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése