2013. április 21., vasárnap

3db Tezenis melltartó 4-es méret, levehető pánt - Jelenlegi ára: 3 600 Ft

KISMAMÁK FIGYELEM!
Eladó 3 db 4-es méretű Tezenis melltartó! Hátul kapcsos, a pántok végig szilikonnal béleltek, alul-felül, pántnélküli melltartóként is kiváló (én így szerettem meg ezt a fajtát), levehető a pántja, a rózsaszín és a kheki(vagy világosbarna... ) bélése mintás, fotóztam! A melltartók formázottak, előformázott szivacs van benne, de nem növeli a méretet, csak formáz. Ezek kívül merevítő is van bennüka mell alatt, és oldalt is ( a pánt nélküli használat miatt.
Nem szoptatós melltartó, én akkor hordtam, amikor már meguntam a szoptatós melltartók hát nem egészen szexi formavilágát... Szoptatós melltartóként használtam egyébként az alatt az egy hónap alatt, amíg használtam. Jan végén vettem, és február végén már kifogytam belőle. Az állapotuk tehát kifogástalan.  
Színek: fekete, rózsaszín, világosbarna. Ennél jobban lásd a képeket.
Méret: 4-es. Ez Tezeniséknél nem tudom, mit jelent, mert kivágtam a cimkéjét. A mellkerület 95 cm volt, a mell alatti részen én kb 80 cm voltam, de ez elég tág határok között mozog, fotóztam. MÉRETTEL KAPCSOLATBAN, KÉRLEK LEGYEN EZ IRÁNYADÓ? NE AZ? AMIKET BEIXELTEM? MERT NEM TUDOM A HIVATALOS MÉRETET.
Személyes átvétel Lehel térnél, esetleg Nyugatinál lehetséges. szívesen postázok is. A postaköltség csak iránymutatás!


Jelenlegi ára: 3 600 Ft

Az aukció vége: 2013-04-25 14:53
. 3db Tezenis melltartó 4-es méret, levehető pánt - Jelenlegi ára: 3 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése